24 жовтня 2018 року відбулося чергове заняття методичної студії учителів предметів художньо-естетичного циклу. Методичний захід, учасниками якого стали 15 учителів музичного мистецтва ЗЗСО району, проведено в Мигіївській ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Олена Порхун).
Педагоги удосконалювали свою методичну компетентність з проблеми «Розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва на уроках музичного мистецтва». Ключовими змістовими частинами заняття студії стали методичний та практичний модулі.
Методичний модуль на тему «Методичні підходи до формування в учнів умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання художніх творів» у формі тренінгу провела учитель музичного мистецтва Мигіївської ЗОШ Наталія Цюпко. Тренінг включав вправи «Три слова про себе», «Встановлення правил», «Букет очікувань», «Квіткова галявина чарівної осені», «Асоціативний ряд», «Письмова дискусія», «Музичний колаж», «Подарунок», а також інформаційне повідомлення про дидактичні аспекти сучасного уроку музичного мистецтва, релаксацію «Метелик» та круглий стіл «Технології сприймання музики в процесі безпосереднього слухання твору: з досвіду роботи». Спільна діяльність тренера та учасників студії сприяла розширенню знань педагогів про специфічні методи навчання предмета, обміну продуктивним досвідом роботи.
Під час практичного модуля заняття спеціаліст вищої категорії, старший учитель Наталія Вікторівна Цюпко провела відкритий урок музичного мистецтва у 5 класі на тему «Музика стародавніх епох: Єгипет». Урок продемонстрував методичну майстерність педагога, яка полягає у використанні міжпредметних зв’язків і ефективних методів навчання дітей сприймати та інтерпретувати твори мистецтва (забігання вперед і повернення до вивченого, порівняння художніх творів, художньо-образних асоціацій, створення шедеврів).
Завершальним «акордом» заняття методичної студії став рефлексивний модуль, у ході якого учителі музичного мистецтва відзначили, що зустріч у Мигіївській школі сприяла поглибленню їхніх знань, розкриттю творчих здібностей під час роботи в групах, а також спонукала до продовження самоосвітньої діяльності.
Підготувала Ольга Бірюкова