Індивідуалізація та диференціація освітнього процесу є пріоритетною складовою особистісно орієнтовної моделі освіти, спрямованої на цілісний розвиток особистості.
Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти Первомайської РДА 20 березня 2019 року на базі Кінецьпільської ЗОШ І-ІІІ степенів (директор Людмила Бурдейна) відбувся семінар для вчителів фізичної культури на тему «Застосування диференційованого та індивідуального підходів на уроках фізкультури з урахуванням стану здоров’я школярів».
Програма семінару включала організаційний, методичний, практичний і підсумково-рефлексивний блоки.
Під час методичного блоку учасники семінару прослухали лекцію на тему «Застосування диференційованого та індивідуального підходів на уроках фізкультури з урахуванням стану здоров’я школярів» (автор – І.І. Константинова). Ірина Іванівна наголосила на необхідності застосування індивідуально-диференційованого підходу під час фізичного виховання учнів, зазначила, що це є суттєвим чинником в організації особистісно орієнтовного навчання, який сприяє підвищенню рухової активності учнів, зміцненню здоров’я та виробленню стійкої мотивації до занять фізичною культурою і спортом.
Наступним етапом роботи був практичний блок. Педагоги відвідали відкритий урок фізичної культури у 6-А класі на тему «Передача м’яча двома руками над собою та верхня подача м’яча» (вчитель А.П. Торгаш), в ході якого мали нагоду побачити особливості реалізації індивідуального та диференційованого підходів, методику навчання техніки володіння м’ячем. Під час виконання вправ учні продемонстрували високий рівень навичок гри у волейбол.
Потім, об’єднавшись у групи, учасники семінару працювали над визначенням дозування навантаження на уроці фізичної культури з урахуванням стану здоров’я учнів.
Завершився методичний захід ознайомленням з методичними рекомендаціями та рефлексивною вправою «Скажи одним реченням».
Вчителі фізичної культури відзначили, що семінар був пізнавальним, змістовним, насиченим та інформативним.
Наталія Волкова