Однією з продуктивних організаційних форм науково-методичної роботи є творчі групи. Ці методичні осередки створюються з метою впровадження досягнень педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду в освітній процес.
Під час осінніх канікул в РМК відбулися засідання творчих груп учителів початкових класів (керівник Н.С. Котик) та учителів математики (керівник Н.П. Волкова).
Членами творчої групи «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи» стали 9 учителів початкових класів, спеціалістів вищої категорії. У ході першого засідання педагоги прослухали доповідь «Педагогіка партнерства – ключовий етичний концепт Нової української школи. Теоретичні аспекти педагогіки партнерства» (А.Д. Прокопів, учителька Романовобалківської ЗОШ), ознайомилися з анотованими списками літератури та інтернет-джерел, присвяченими педагогіці партнерства (Л.Є. Камінська, учителька Кумарівської ЗОШ), склали пам’ятку «Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії суб’єктів освітнього процесу».
До складу творчої групи вчителів математики «Особливості використання STEM-технологій у навчанні математики» увійшли 5 педагогів – спеціалістів вищої категорії. Під час засідання члени творчої групи прослухали інформаційні повідомлення «Проєкт Концепції STEM-освіти в Україні» (А.В. Гладкевич, учителька Кумарівської ЗОШ), «Освітні сайти для використання в роботі вчителя по STEM-освіті в школі» (Н.П. Волкова, методист РМК, учителька Кінецьпільської ЗОШ), мінілекцію «Теоретичні аспекти STEM-освіти» (Л.В. Царан, заступник директора Лисогірської ЗОШ №1). Учителі математики також ознайомилися з Методичними рекомендаціями МОНУ щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх навчальних закладах України на 2019/2020 навчальний рік (О.В. Федоренко, учителька Синюхинобрідської ЗОШ).