Конфлікт – це зіткнення протилежно спрямованих думок, інтересів, характерів, еталонів поведінки тощо. Та чи завжди конфлікт відіграє негативну роль? Які закономірності виникнення, розвитку й завершення конфіліктів? Які способи
розв´язання конфліктних ситуацій існують? Ці та інші питання розглядалися на семінарі практичних психологів і соціальних педагогів «Оновлення змісту і форм профілактичної роботи щодо попередження та врегулювання конфліктів», який відбувся в методичному кабінеті 14 грудня 2018 року.
Розпочалась робота з привітання учасників і створення доброзичливої атмосфери (вправа «Колір настрою та побажань»), обговорення правил роботи й актуалізації знань психологів щодо основних понять теми (вправа «Намалюй конфлікт»).
Під час теоретичного блоку учасники мали змогу ознайомитися з міні-лекцією на тему «Характеристика конфлікту як соціального феномену». Вправа «Скринька порад» сприяла розширенню знань працівників психологічної служби щодо арт-терапевтичних методів вивчення та подолання конфліктів.
Практичний блок передбачав перегляд відеороликів («Стадії конфлікту», «Способи вирішення конфліктів») і роботу в групах (вправи «Конфліктна ситуація», «Види конфліктогенів»).
Активна і творча співпраця практичного психолога РМК та учасників семінару забезпечила розширення знань працівників психологічної служби про конфлікти, їх види та причини, сприяла пошуку конструктивних шляхів вирішення конфліктних ситуацій, розвитку професійної компетентності психологів.
Підготувала Людмила Жадько-Базілевич