За словами В.О. Сухомлинського, «гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ». Як традиційна, так і сучасна дидактичні концепції приділяють велику увагу ігровій діяльності учнів, а педагоги-практики впроваджують в освітній процес ігрові технології. До таких педагогів належить Раїса Савенко, старший учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії.
15 лютого 2019 року Раїса Сергіївна запросила у Зеленокошарську ЗОШ І-ІІ ступенів, у якій вона працює, на майстер-клас «Використання ігрових технологій на уроках української мови і літератури як умова розвитку компетентної особистості» колег-філологів із Грушівської, Жовтневої, Станіславчицької ЗОШ, Лукашівського, Тарасівського, Полтавського НВК.
Р.С. Савенко переконана, що ігрові технології урізноманітнюють освітній процес, створюють для учнів ситуацію успіху в навчанні, сприяють формуванню творчої, компетентної особистості. Під час методичного заходу учителька розкрила досвід використання ігор на таких етапах особистісно зорієнтованого уроку, як мотиваційний та опрацювання навчального матеріалу. Номенклатура ігор, які застосовує педагог, вражає: «Розірваний ланцюг», «Фокус із кульками», «Знайди пару», «Шифровка», «Аналітичне читання», «А на тому боці», «Латка», «Мовний аукціон», «Правописний тоталізатор» «Чи уважний ти читач?», «Чарівний ланцюжок», літературний кросворд, «Інтерв’ю з героєм твору», «Мандрівники», «Правописна селекція», «Цеглинка до цеглинки», «Карусель», «Нотослів’я», «Перевтілення» тощо.
Свою методичну майстерність в організації ігрової діяльності школярів Раїса Сергіївна продемонструвала під час імітаційних ігор-уроків «Країна звертань» та «Літературний Олімп» і показового уроку української мови в 5 класі на тему «Види речень за метою висловлення та емоційним забарвленням».