Перспективним напрямком модернізації освітнього процесу під час вивчення шкільного курсу інформатики є використання мережі Інтернет як надзвичайно потужного інформаційного поля. Застосування інтернет-ресурсів переводить на якісно новий рівень підготовку і проведення уроків, відкриває широкі можливості для формування інформаційно-цифрової компетентності учнів.
У цьому переконалися вчителі інформатики із Довгопристанської, Кумарівської, Мигіївської, Підгороднянської, Романовобалківської, Синюхинобрідської, Софіївської, Степківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Чаусівського НВК №1, які були присутні 19 лютого 2019 року в Кінецьпільській ЗОШ І-ІІІ ступенів на майстер-класі спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, старшого учителя Наталії Петрівни Мірянової.
Педагог ознайомила присутніх із своїми педагогічними напрацюваннями з науково-методичної проблеми «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики шляхом впровадження хмарних сервісів та інтернет-ресурсів».
Під час презентаційного блоку майстер-класу Н. П. Мірянова поглибила знання учителів інформатики про хмарні сервіси та інтернет-ресурси, поділилася власними дидактичними розробками та методичними напрацюваннями. Наталія Петрівна переконана, що використання такого навчального середовища, яке насичене різноманітними електронними ресурсами, значно підвищує інтерес учнів до навчання в цілому, створює умови для розвитку дитини, а також активізує пізнавальну діяльність школярів.
У ході практичної частини методичного заходу вчителям було запропоновано цікаву подорож до країни Програмія, яка включала виконання вправ «Детектив», «Дешифратор», «Алгоритми та виконавці», «Типи алгоритмів», «Хто швидше», «Програмуємо з Анною та Ельзою» та показовий урок у 6-А класі на тему «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі». Під час уроку вчитель на високому методичному рівні продемонструвала володіння методами, які сприяють активізації розумової діяльності учнів відповідно до їх вікових та індивідуальних особливостей.
Завершився майстер-клас рефлексивним блоком, який включав самоаналіз уроку та онлайн-вправу «Плюс, мінус, корисно».
Підготувала Наталія Волкова