19 квітня 2019 року в РМК відбувся семінар заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи на тему «Інноваційні технології методичної роботи: воркшоп».
Програма семінару складалася з двох модулів. Під час дистанційного теоретичного модуля керівники ЗЗСО ознайомилися з інформаційним повідомленням «Воркшоп як технологія навчання». Заступники директорів шкіл дізналися, що формат воркшопу (робочої майстерні) сприяє розвиткові особистості педагога, рефлексивному осмисленню позитивного досвіду колег, забезпечує активність і самостійність усіх учасників.
У ході практичного модуля організатори методичної роботи закладів освіти взяли участь у воркшопі на тему «Самоосвіта як основний фактор розвитку професійної компетентності педагога». Відповідно до особливостей технології воркшопу захід включав чотири блоки: інформаційний (повідомлення «Тріада безперервної освіти»), діагностичний (тест-анкета «Визначення рівнів здатності до саморозвитку й самоосвіти»), розвивальний (вправи «Я…І це чудово!», «Сформулюйте речення», «Синтез думок», «Займи позицію», «Хвилинка мудрості», складання інтелектуальної карти, творче завдання, руханка «Оплески»), фідбек (складання сенканів, вправа «Незакінчені речення»).
Завдяки активній участі у груповому навчанні, готовності ділитися своїми методичними здобутками і знаннями, відкритості до зворотного зв’язку педагоги поглибили знання про технологію організації самоосвіти, функції заступника директора школи щодо підвищення ефективності самоосвітньої діяльності учителів.
Воршоп продемонстрував присутнім можливості цієї сучасної технології для продуктивного навчання і професійного розвитку педагогів ЗЗСО.