Інформатизація суспільства вимагає підвищення рівня інформаційної компетентності учнів. Однією з десяти ключових компетентностей, на формування яких спрямовано зміст Концепції «Нова українська школа», є інформаційно-цифрова компетентність. Про особливості викладання шкільного курсу інформатики в контексті оновлених навчальних програм та Концепції «Нова українська школа» йшлося на занятті методичної студії учителів інформатики, яке відбулося 3 жовтня 2018 року в РМК.
Мета заняття: акцентувати увагу учасників методичної студії на інноваційних змінах в сучасній освіті; підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів при викладанні інформатики в умовах сьогодення.
Робота студії була спланована у трьох модулях: організаційному, методичному та підсумковому. Розпочалося заняття зі вступного слова керівника Р.А.Турової, яка привітала усіх присутніх та налаштувала учасників на активну співпрацю.
Методичний модуль включав у себе огляд інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення предмета «Інформатика» в 2018/2019 навчальному році (Р.А. Турова, учитель Синюхинобрідської ЗОШ І-ІІІ ступенів), міні-лекцію на тему «ІКТ-компетентність як предметна і ключова» (С.В.Панченко, учитель Підгороднянської ЗОШ І-ІІІ ступенів), консультації «Організація сучасного уроку інформатики» (Р.А.Турова), «Розв’язання компетентнісних завдань як засіб формування компетентностей учнів на уроках інформатики» (Н.П.Мірянова, учитель Кінецьпільської ЗОШ І-ІІІ ступенів).
Заняття методичної студії було насиченим та цікавим. Корисний досвід, з яким учителі інформатики ознайомилися під час заходу, педагоги зможуть використовувати у своїй практичній діяльності.
Підготувала Наталя Петрівна Волкова