Майстер-класи учителів початкових класів Романовобалківської ЗОШ

Методична весна  в Первомайському районі впевнено стартувала  саме 01 березня 2019 року. З метою  підвищення професійної компетентності та вдосконалення педагогічної майстерності учителів  ЗЗСО в Романовобалківській ЗОШ I-III ступенів у рамках методичної сесії «Творчість як прояв професійної компетентності педагога» відбулися майстер-класи учителів початкової школи Наталії Анатоліївни Чаусенко та Світлани Володимирівни Глазунової.

У заході взяли участь учителі початкових класів Степківської, Кінецьпільської, Мигіївської, Романовобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів,  Жовтневої ЗОШ І-ІІ ступенів, Полтавського НВК.

 Учителі району мали змогу побачити під час  майстер-класів Н. Чаусенко (тема –«Активізація пізнавальної діяльності  молодших школярів на уроках математики») та С. Глазунової  (тема – «Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів») втілення основних ідей  Концепції «Нова українська школа» на практиці.

Учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель Наталія Чаусенко презентувала колегам досвід використання різноманітних методів, форм та прийомів інтерактивного навчання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики.

У професійній скарбничці Наталії Анатоліївни широкий спектр різноманітних методичних родзинок:  таблиць з логічним навантаженням, головоломок,  тематичних загадок,   мультимедійних ігор – презентацій, відеороликів,  ігрових вправ: «Зашнуруємо  черевичок», «Математична естафета», «Кращий обчислювач», «Допоможи Незнайкові», «Хто швидше», «Магічні квадрати», «Математична доріжка», «Ромашка», «Допоможи бджілці знайти свою квітку», «Виглянуло сонечко», «Заповни цікаві  квадрати», «Чарівний ключик», «Нанизай  намистинки», «Листоноша», «Сплетемо віночок» та інші.  

Світлана Глазунова поділилася з колегами методичними надбаннями, що сприяють формуванню мовленнєвої компетентності учнів. Педагог використовує  різноманітні інноваційні форми роботи, ігрові вправи,  які у невимушеній атмосфері уроку спонукають школярів до побудови діалогічних і монологічних висловлювань: «Дощик», «Знайдіть початок», «Шифрувальники», «Кращий знавець мови»,  «Хто швидше?», «Ми – творці», «Чи уважний ти читач?», «Передбачення», «Добери риму», «Впізнай твір»,   «Склади речення» тощо.

 Світлана Володимирівна  впевнена, що цікаві вправи та ігри з української мови  та літературного читання можна використовувати на всіх етапах уроку, а мовленнєвий розвиток учня – важлива умова його успішного навчання.

Вчителі Романовобалківської школи глибоко переконані, що кожна дитина маленький Всесвіт – неповторний, особливий, талановитий, а завдання дорослих, створити умови для самореалізації молодших школярів, самостійності у здобутті знань,  розвитку пізнавальних інтересів та  інтелектуальних здібностей.

Цікавою, емоційною та змістовною була практична частина заходу. Із величезним задоволенням, активністю та завзяттям  учасники майстер-класів створювали лепбук, виконували інтерактивні вправи («Вітер дме…», «Бережечок-річечка», «Безкінечне речення», «Мовленнєвий віночок»), складали імпровізовані діалоги з елементами театралізації тощо.

У рамках майстер-класів учителі відвідали показовий урок математики в 3 класі на тему «Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Ділення виду 48:3» та урок літературного читання в 4 класі на тему  «Славетний український байкар Леонід Глібов. Байка «Зозуля  і Півень».

Учасники заходу щиро й захоплено ділилися враженнями від цікавих, змістовних, методично насичених креативних майстер-класів колег, зазначаючи, що поповнять свою професійну скарбничку новими  педагогічними знахідками.

Підготувала Наталія Цюпко

 

Майстер-клас Наталії Чаусенко


Майстер-клас Світлани Глазунової